The Story About One Direction.

środa, 26 grudnia 2012

Liebster Award :)

Przede wszystkim chciałam bardzo podziękować Laurze Clark, za nominowanie mojego bloga. :3

link do bloga Laury :  http://a-tak-szczerze-mam-wyjebane.blogspot.com/

A oto odpowiedzi na Twoje pytania :

1.Jak się nazywasz?

Nazywam się Klaudia :)

2.Ile masz lat?

Mam 15 lat :D  

3.Jak zaczęła się twoja przygoda z One Direction? 

Cóż, moja przygoda nie zaczęła się dawno.W TV cały czas leciały ich piosenki, które natychmiast polubiłam, poza tym są jeszcze gazety, youtube itp.Zaczęłam się nimi bardziej interesować i tak oto zostałam directionerką :3 .

4.Twój ulubieniec z 1D?

Lubię wszystkich z 1D, bez wyjątków, ale jeśli miałabym wybierać to byłby to Harry :)

5.Co myślisz o Haylor?

Lubię Harrego, Taylor tak średnio...jako true directioner sądzę, że jeśli jest z nią szczęśliwy, to niech z nią będzie.Jednak sama nie bardzo bym chciała żeby ze sobą byli.

6.Z kąt pochodzisz?   

Jestem z województwa małopolskiego.

 7.Twoje hobby?

Muzyka i aktorstwo ; ))

8.Jak byś chciała żeby wyglądał twój pokój? 

Jest dobry taki jaki jest teraz czyli tapeta w kolorowe paski xD

9.Ulubiona piosenka(max 3)

Będzie to One Direction - I want, One Direction - Live while we're young oraz The Wanted - I found you (uwielbiaam ją ^^)

10.Za co kochasz One Direction?  

Kocham ich za to, że pomimo tego całego show-biznesu oni nie zwariowali na punkcie tej kasy, którą zarabiają i za to że zawsze są tacy pogodni i uśmiechnięci :)

11.Jesteś...(dokończ zdanie)




 Przyjacielska, dobra, spokojna.
  
Blogi które nominuje :

 http://onedirection-the-story.blogspot.com/

 http://a-tak-szczerze-mam-wyjebane.blogspot.com/

 http://more-than-moments.blogspot.com/

Nominuje tylko 3 blogi, dlatego że więcej niestety nie czytam :P

A oto pytania :

1.Jak to się stało że stałaś się directionerką ?

2.Za co lubisz naszych chłopców ?

3.Jakie jest twoje hobby ?

4.Ulubiona piosenka 1D ?

5.Który album bardziej ci się podoba : Up all night czy Take me home ?

6.Który chłopak z 1D wyglądem i charakterem jest ci najbardziej bliski ?

7.Którego chłopaka z One Direction lubisz najbardziej ?

8.Opisz siebie w max 5 słowach.

9.Ile masz lat ?

10.Co zainspirowało cię do stworzenia bloga ?

        
   

1 komentarz: