The Story About One Direction.

niedziela, 24 lutego 2013

Nowy rozdział

Cześć wam! po ostatnim rozdziale znów pojawiło się mało komentarzy.Co się z wami dzieje? zawsze chętnie komentowaliście a teraz...piszę tego bloga przede wszystkim dla was i chciałabym widzieć, że moja praca nie idzie na marne...dlatego zdecydowałam że:

            6 komentarzy = nowy rozdział

Zauważyłam, że robią tak inne blogerki i to skutkuje.Dlatego czekam, aż pojawi się PRZYNAJMNIEJ 6 komentarzy.Inaczej rozdział pojawi się, ale za bardzo bardzo długo.

Uwaga! nie liczą się komentarze od osób które już je pisały, piszą je osoby które jeszcze nie komentowały.Wybaczcie, ale ja też chciałabym widzieć że moja praca nie idzie na marne.

Nowy rozdział 14 znajduje się poniżej .

1 komentarz:

  1. Jest już ponad 6 komentarzy (ja pisałam jeden również anonimowy) proszę daj następny !

    OdpowiedzUsuń