The Story About One Direction.

poniedziałek, 18 lutego 2013

Apelacja o komentarze

Hejka! przede wszystkim chciałabym, żebyście nie pomyśleli sobie, że jestem jakąś desperatką i potrzebuję komentarzy ale zauważyłam że pod ostatnim rozdziałem jest ich przerażająco mało.Dlatego mam prośbę oczywiście skierowaną do osób które nie skomentowały : skomentujcie proszę ostatni rozdział, bo chcę wiedzieć czy wam się podobał! wiem że wchodzicie na bloga bo licznik stale rośnie a nowych komentarzy brak.Dla was to tylko paręnaście sekund, no może 2-3 minuty a dla mnie coś bardzo wielkiego! nie mam dużo czytelników, dlatego każdy komentarz jest dla mnie ważny! dlatego apeluję : postarajcie się dodawać komentarze! zależy mi na waszej opinii!

3 komentarze:

  1. Dasz radę!!! Wierzę w ciebie :) nie przejmuj się komentarzami,bo u mnie też bieda..:( ważne,że robisz co kochasz,i masz z tego satysfakcję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze im sie nie podoba? -,-

    OdpowiedzUsuń