The Story About One Direction.

środa, 16 stycznia 2013

Nowy blog!

Kochani! postanowiłam założyć nowego bloga, a na nim drugie opowiadanie o 1D! znajdziecie go pod tym linkiem http://little-things-and-one-direction.blogspot.com/ opowiadanie będzie się trochę różniło od tego, gdyż nie będzie miało akcji w szkole.Chyba...ale raczej tak haha :D mam nadzieję że się wam spodoba :D

P.S to, że założyłam nowego bloga, nie oznacza że kończę z tym.Jedynym minusem może być to że rozdziały tutaj mogą pojawiać się troszkę rzadziej bo będę pisać na dwóch blogach.Ale oczywiście postaram się dodawać je dość często.Papapa i zapraszam na nowego bloga!

1 komentarz:

  1. Hej :) fajnie że zdecydowałaś się na następnego bloga, bo naprawdę świetnie piszesz ;] życzę powodzenia.

    A teraz chciałam cię poinformować, że zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award :) więcej szczegółów znajdziesz na moim blogu(http://hogwart-mystory.blogspot.com/) w zakładce LIEBSTER BLOG AWARD.
    Życzę udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń