The Story About One Direction.

środa, 9 stycznia 2013

1000 wyświetleń

Hej wam !

Na wstępie chciałam serdecznie wam podziękować za te 1000 wyświetleń mojego bloga.Wiem, pewnie dla niektórych to mało, ale dla mnie, jako początkującej pisarki to naprawdę dużo i dzięki wam za to.Jednak jest pewna rzecz, która mnie trochę smuci.Otóż jest te 1000 wyświetleń ale na każdy rozdział przypadają jakieś 2-3 komentarze.To trochę mało.Ja ze swojej strony robię wszystko, żeby rozsławić tego bloga, ale jest naprawdę ciężko.A piszę tego bloga przede wszystkim dla was, moich czytelników.Dlatego proszę : pomóżcie mi go rozsławić! wklejajcie go na waszych tablicach na facebooku, na twitterze jednym słowem - gdziekolwiek, gdzie są fani One Direction.Chociaż pisanie tego opowiadania jest dla mnie mega frajdą, to jednak trochę odechciewa się tego, kiedy jest tak mało czytelników.Dlatego proszę, pomóżcie! :)

A tych, którzy jeszcze nie czytali, zapraszam na 8 rozdział który znajduje się niżej :)

4 komentarze:

  1. Ale ja zaglądam i komentuję xx. I ciągle czekam na nowe, świetne rozdziały <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, nie pisałam tego bezpośrednio o tobie...tylko stwierdzam że jest za mało czytelników..nie wiem czy jest sens dalej prowadzić tego bloga..:/

      Usuń
  2. Ja wiem. Ale niektórzy są tak leniwi, że nie chce im się wciskać 'zaobserwuj', a co tu dopiero mówić o skomentowaniu.
    Ale pisz, wierzę, że wkrótce (nie wiem dokładnie, kiedy) trud włożony w pisanie zwróci ci się i będzie więcej obserwatorów i komentarzy ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ci serdecznie i obyś miała rację :)

    OdpowiedzUsuń