The Story About One Direction.

środa, 16 stycznia 2013

Liebster Award

Już kiedyś dodawałam notkę, na temat Liebster Award, także nie myślałam, że będę jeszcze raz o tym pisać :]
ale z racji tego, że zostałam nowinowana przez crazzyfrogg (tu macie linka do jej bloga Klik :D 
odpowiem na jej pytania:

1. Czy wcześniej prowadziłaś (lub prowadzisz nadal) inne blogi?

To i to hehe.To znaczy, kiedyś miałam bloga z opowiadaniem o wampirach ale znudziło mi się.Teraz mam tego bloga, a od wczoraj funkcjonuje mój nowy który znajdziecie tutaj : Klik :P 
co oznacza, że aktualnie prowadzę dwa blogi.

 2. Jakie rodzaje blogów czytasz najczęściej?

Czytam głównie blogi takie jak moje, czyli z opowiadaniami o 1D.Oprócz tego jeszcze kilka blogów na temat mody, muzyki itp.

 3. Czym się interesujesz?

Interesuję się muzyką i aktorstwem.Zawsze chciałam zostać aktorką, ale chyba mi się to nie uda :/ 
kocham też muzykę, ale niestety nie umiem śpiewać :( .

 4. Gdybyś mogła spędzić jeden dzień w towarzystwie jakiejś sławnej osoby, kto by to był?  

Uwielbiam takie pytania, nie wiem dlaczego :) ciężko wybrać ale jeśli byłby to chłopak to chyba Harry Styles z 1D, a dziewczyna? chyba Selena Gomez :)

 5. Jakiej muzyki słuchasz? 

Głównie popu, ale czasem coś z rocka też się posłucha :D

 6. Co skłoniło cię do założenia bloga? 

Przede wszystkim ciekawość.Czytałam jednego bloga z opowiadaniem o 1D i postanowiłam sprawdzić czy mi się uda coś sensownego wymyślić :D skoro blog istnieje nadal, no to chyba mi się udało :P

 7. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?

W 100 % tak.Sama mam przyjaciela, więc można powiedzieć, że sama doświadczam przyjaźni damsko-męskiej.

  8. Jak myślisz, czemu wśród blogerów przeważają dziewczyny?

Myślę, że dlatego że większość blogów dotyczy typowo dziewczęcych spraw typu moda, uroda itp. No i są jeszcze blogi muzyczne w tym dużo właśnie o One Direction a oni mają więcej fanek niż fanów xD.

 9. Lubisz fast-food?

Oj taak, uwielbiam <3 mogłabym w takim macu cały czas siedzieć i czekać aż dupa wielka urośnie :D

10. Czy jakiś film wywarł kiedyś na tobie takie wrażenie, że potem nie mogłaś oderwać od niego myśli?

Tak, był to film trzy metry nad niebem, który gorąco polecam.Nie chcę tu spojlować, ale jedna z ostatnich scen tego filmu jest tak niezwykła i zarazem bardzo smutna, że po obejrzeniu tego filmu, nie mogłam przestać o nim myśleć.

 11. Pepsi vs. Coca-Cola? 

Lubię to i to ale jeśli miałabym wybierać to chyba jednak pepsi xD.


Jeszcze raz serdecznie dziękuję za nominowanie mnie do liebster award.Jak już pisałam wcześniej, już dodawałam notkę na ten temat, więc nie będę wymyślała nowych pytań itp.Chciałam tylko odpowiedzieć w tym poście na pytania CrazyFrogg, którą serdecznie pozdrawiam :)   

1 komentarz:

  1. Fajne odpowiedzi ;) Też wolę pepsi ;)

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń