The Story About One Direction.

poniedziałek, 13 maja 2013

Zwiastun opowiadania!

Cześć! mam dla was dobrą nowinę.Moja dobra, koleżanka, Alicja Kamińska, a jednocześnie również blogerka, zrobiła na mojego bloga zwiastun! Pokazane są w nim losy trzech "par", czyli Liama & Natashy, Harrego & Emmy oraz Nialla & Laury! nie przedłużajmy już, mam nadzieję że się wam spodoba:


Jeszcze raz, chciałam ogromnie podziękować Alicji Kamińskiej, autorce tego zwiastuna, jesteś wielka :)

+ gdyby ktoś nie wiedział, ta blondynka pokazana po słowach "A może ona.." to Caitlin, przyjaciółka Natashy.Ot, taka informacja na zaś :) 

1 komentarz:

  1. Heh, fajny zwiastun :) Narobiłyście mi obie ciekawości na ciąg dalszy ;> Sama noszę się z zamiarem zrobienia zwiastuna u mnie, ale najpierw podziwiam inne, a ten jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń