The Story About One Direction.

środa, 8 maja 2013

...

Hej wam.Jest taka jedna sprawa, o której chciałabym wam napisać.Chodzi o to, że prawdę mówiąc troszkę się na was wkurzyłam.Oczywiście nie na wszystkich.Mam na myśli komentarze.Musimy sobie coś wyjaśnić : jeśli ja apeluję do was np.o minimum 5 komentarzy, to proszę właśnie o te komentarze, a nie o to że napiszecie w nich tylko "dawaj nexta".Właśnie po to są te komentarze, żebym mogła poznać waszą opinię na temat rozdziału! jak ma się to niby stać kiedy 50% czytelników pisze tylko "dawaj szybko następny", czy coś w tym rodzaju.Bardzo zależy mi na KAŻDYM waszym komentarzu bo to dla was powstaje ten blog.Przepraszam, ale zrozumcie, że miałam prawo się o to wkurzyć, bo to naprawdę irytujące.A co wam szkodzi napisać parę słów? jeszcze gdybym miała ok 100 czytelników, a tyle nie mam to by się dało jakoś to znieść, ale jeśli czyta mnie ok.10 osób, to jest to naprawdę bez sensu.

WIĘC PROSZĘ WAS, KOMENTUJCIE! NIE PISZCIE MI TYLKO "DAWAJ NEXTA" BO TO NAPRAWDĘ BEZ SENSU.A NIE WIERZĘ, ŻE JESTEŚCIE AŻ TAK LENIWI ŻEBY NAPISAĆ CHOĆ 2-3 ZDANIA.

Mam nadzieję, że dobrze mnie zrozumieliście . to tyle ode mnie, a jak ktoś nie czytał zapraszam na rozdział 23 który znajduje się pod tym postem. 

2 komentarze:

  1. Przecież dostajesz komentarze, więc nie rozumiem o co się wkurzasz???
    Lubię twój bloog ale są w nim tylko dialogi myślę że powinnaś poćwiczyć nad opisami bo ich jest naprawdę nie wiele. Jeśli chcesz żeby inni wysilali się nad komentarzami to sama też się wysil.
    Wiem, że potrafisz:) - Paulina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle mnie zrozumiałaś.Nie chodzi mi o to że nie ma komentarzy, bo dobrze wiem że są.Wiem że dialogów jest dużo, ale przyznam że mam trochę problem z opisami.Nie umiem ich ładnie napisać.Piszesz do mnie żebym się wysiliła? a co ty myślisz że ja tego nie robię? że piszę tego bloga, niegrzecznie mówiąc 'na odpierdziel' ? w takim razie jesteś w błędzie.Nie wiem czy ty piszesz bloga, ale jeśli tak, to jakbyś się czuła gdyby większość komentarzy do twojego rozdziału była nie na temat? ja proszę o OPINIĘ a nie o to, że ktoś mi napisze "dawaj szybko następny"...

      Usuń