The Story About One Direction.

niedziela, 7 kwietnia 2013

Notka informacyjna

Hej wam!
 w dzisiejszej notce chciałam was poinformować i jednocześnie zapytać o parę spraw:

1.Wygląd bloga - całkowicie różni się od poprzedniego, więc pytam : co o nim sądzicie? jak wam się podoba? swoją opinię zaznaczcie w nowej ankiecie która znajduje się mniej więcej tu
<--------------------------------------

2.Co do nowego rozdziału, to dokładnie nie wiem kiedy się pojawi.Ostatnio mam trochę mało czasu, a to za sprawą szkoły i przygotowań do bierzmowania (które mam dziś :) tak więc postaram się dodać nowy w najbliższym czasie, uzbrójcie się w cierpliwość.

3.Trzecia sprawa - gorąco zachęcam was do zadawania pytań bohaterom na stronie ask.fm.Jak się do niej dostaniecie? to bardzo proste: na górze mojego bloga w zakładce "Pytania". Zachęcam was do tego serdecznie!  

To tyle ode mnie, trzymajcie się!

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz