The Story About One Direction.

środa, 24 kwietnia 2013

Informacja & The Versatile Blogger

Hej, kochani! wiem, że mnie trochę nie było.To jednak nie była moja wina, gdyż mój router był zepsuty i przez ponad tydzień nie miałam internetu.Teraz nadrabiam zaległości, czyli czytam wasze blogi.Widzicie również, że znów zmienił się wygląd bloga.Wiem, że niedawno go zmieniałam, ale eksperymentuję z wyglądem.

Co do nowego rozdziału, powinien pojawić się jutro lub pojutrze, niestety przez brak neta nie miałam go jak napisać.

A teraz druga część mojej notki : The Versatile Blogger

zostałam nowinowana przez Julkę Avis (jedną z czytelniczek) za co starasznie jej dziękuję :)
link do jej bloga : http://more-than-moments.blogspot.com/  

Jakby ktoś nie wiedział, The Versatile Blogger to nominacja, którą daje się swoim ulubionym bloggerom i blogom.W zamian za to, autor pisze 7 prawdziwych faktów o sobie.No to, zaczynamy!

1.Pochodzę z województwa małopolskiego.
2.Chodzę do 3 klasy gimnazjum (miałam dziś egzaminy o.O)
3.O wiele lepiej sobie radzę z językiem polskim czy angielskim niż np.z matematyką czy chemią (jestem humanistą).
4.Jestem realistką - staram się "trzeźwo myśleć".
5.Jednym z moich marzeń jest pójście na koncert One Direction.
6.Interesuję się muzyką, pisaniem bloga i aktorstwem.
7.Marzę o podróży do Australii.

No to byłoby na tyle, trzymajcie się ! :)       

1 komentarz:

  1. Przykro mi z powodu braku internetu :( Napisz rozdział jak najszybciej, bo już nie mogę się doczekać!!

    OdpowiedzUsuń