The Story About One Direction.

środa, 31 lipca 2013

Pilna informacja!

Cześć, wam.Dziś mam dla was informacyjną notkę.Nie wiem, czy to dla was dobrze, czy źle, ale postanowiłam że nowy rozdział (i tym samym nowy, drugi sezon) opowiadania pojawi się dopiero we wrześniu.Wiecie, są wakacje, większa część z was wyjeżdża i nie macie czasu czytać tego bloga.Wynika z tego mniejsza ilość komentarzy, niż w roku szkolnym.To trochę nie ma sensu, jeśli komentuje je jakieś 3 osoby.Myślę, że to dobra decyzja, a przecież już jest sierpień, więc rozdziału nie będzie tylko przez miesiąc.Trzymajcie się i do zobaczenia we wrześniu! Obiecuję, że się nie zawiedziecie :)

8 komentarzy:

  1. Ej no! to nie fair! Jest wiele bloogerek które dopiero zakładają bloogi we wakacje! po za tym dużo osób cię czyta tylko mało komentuje. na nich trzeba wymuszać komentarze:D ja obiecuje komentować! pliska dodaj rozdział! Nie chcę czekać do września! :D - kasia.

    OdpowiedzUsuń
  2. ej no kurde! ja nie będę miała czasu czytać tego bloga w roku szkolnym, więc mogłabyś go pisać także w sierpniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! :)
    Kochana po pierwsze: Najmocniej, z całego serduszka przepraszam Cię za moją tak długą nie obecność na twoim blogu. czytałam rozdziały, zawsze, czyli jestem na bieżąco, ale nigdy nie miałam czasu by skomentować... Prawie cały Lipiec byłam po za domem, więc mam nadzieję, że wybaczysz<3
    Po drugie: Proszę, nie! Błaaagam! Dlaczego chcesz mi to zrobić? Wiesz jak bardzo kocham tę historię? Ja nie chce kolejnego rozdziału dopiero we wrześniu:( A może tak w sierpniu?? Nie wiem jak przeżyję ten miesiąc! :(
    Całuję Cię kochana jeszcze raz i naprawdę przepraszam! <3
    P.s U mnie nowy rozdział:) Dawno Cie Tam nie widziałam<3
    http://hello-in-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) wiem, że chcecie nowe rozdziały no ale..tak mało osób je komentuje..to nie jest miłe ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że następnych rozdziałów nie będzie w sierpniu tylko dopiero we wrześniu :c Ale cóż jak ci to tak z lekka przeszkadza (jeżeli w ogóle przeszkadza) to uszanuję twoją decyzję. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga. Jak przeczytasz to byś mogła go skomentować? Z góry dziękuję. http://mylifemyproblembitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wrzesień!!!! Kiedy 2 sezon:)
    Zapraszam na mojego bloga

    http://kochacnazawsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń